Diensten
Data Dialogue krijgt samen met de klant ingewikkelde of onzichtbare werkelijkheden simpel en helder in beeld.
En als je weet waar je staat, kun je gericht aan de slag. Feiten zijn daarbij onmisbaar voor een goede dialoog, Het gaat echter niet alleen om de cijfers, maar ook om het verhaal daarachter. Na de juiste interpretatie van alle data, kan weloverwogen en breed gedragen op feiten gebaseerde besluitvorming worden genomen.
Voor ondernemingen en organisaties, die op het gebied van diversiteit en inclusie effectief willen presteren – op basis van fact based data en een bewezen onderzoekstool – is Data Dialogue, de ideale kennispartner voor het juist in kaart brengen van diversiteit en inclusie.
Met de Diversiteitsindex worden onder meer de volgende vragen beantwoord:
- Hoe ziet de populatie eruit (bv. m/v verhouding, etnische achtergrond, seksuele geaardheid, etc.)?
- Wat is het beeld van medewerkers rondom Diversiteit en Inclusie (D&I)?
- Hebben D&I initiatieven het gewenste effect op gedrag, vaardigheden, houding en kennis van medewerkers?
- Hoe landt een D&I boodschap bij doelgroep(en)?
- Wat is het effect van een D&I initiatief binnen de organisatie?
- Wat verwachten stakeholders van de organisatie m.b.t. D&I?
Inmiddels heeft Data Dialogue voor bedrijven als PostNL en KLM al Diversity & Inclusion Indexen opgeleverd. Wilt u weten wat deze unieke onderzoekstool voor uw bedrijf of organisatie kan betekenen? Of in een adviserend gesprek over de voordelen van Diversiteit en Inclusie in het algemeen? Reageer dan via ons REACTIEFORMULIER.